På väg

 
Åker,
genom natten.
Det är dimma,
runt mig.
 
Så skaldade svenska popgruppen Dag Vag i låten Dimma för en massa år sedan.
 
Härom kvällen färdades jag som passagerare i bil mellan Bergsåker och Birsta och passade på att ta en bild med mobilen genom bilrutan. Jag tänkte på den låten då.
 
Härmed delar jag med mig av detta fotografiska verk här på bloggen.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om foto, dimma, natt, kvällsfoto, sundsvall, timrå
 
 
 
 
 
#1 - BP

Bingo! Du lyckades skapa ett konstverk med ett enda klick och troligen utan att du visste om det. Ditt foto är helt fantastiskt måste jag säga. Lars Lerin skulle nog bli avundsjuk om han läste din blogg vill säga;-)

Svar: Lars Lerin..?
Per-Anders

#2 - BP

Bingo! Du lyckades skapa ett konstverk med ett enda klick och troligen utan att du visste om det. Ditt foto är helt fantastiskt måste jag säga. Lars Lerin skulle nog bli avundsjuk om han läste din blogg vill säga;-)

Svar: Jag googlade på Lars Lerin. Han är tydligen känd för sina akvareller. Han har nog ingen mobilkamera.
Per-Anders

#3 - Ulla Maria

Suveränt läcker och stämningsfull bild med perfekt oskärpa. Fotokonst på hög nivå.

Svar: Tack!
Per-Anders

#4 - Anna-Lena

Håller med föregående skribenter.

Svar: Tack!
Per-Anders