Ingen anledning till oro. Läget är under kontroll.

 
Så hände det då till slut. För första gången i årets upplaga av Blogg100 missade jag att posta ett inlägg. Det hände igår. Timrå-Umeå tur och retur under samma dag satte sina spår i blogglusten. Jag kom hem sent igår kväll och var trött som bara den. Jag tänkte "nä, nu går jag och lägger mig". Och det gjorde jag - utan att något blogginlägg blev skrivet.
 
Men jag har inte gett upp. Här kommer gårdagens inlägg. Ytterligare ett inlägg är på gång under kvällen. Snart är jag i fas igen.
 
Bilden tog jag när jag åkte genom Ö-vik på vägen hem igår kväll.
 
Blogg100/59
#1 - BP

Det som är så kul med Blogg100 är ju att man kan börja och sluta när man vill. Så ingen fara där inte!

Svar: Och missar man en gång så är det lätt att komma tillbaka.
Per-Anders

#2 - Ulla Maria

Läcker bild.

Svar: Tack!
Per-Anders