Fototriss: fönster

 
Temat hos Fototriss på Instagram denna vecka är fönster. Jag har hittills lagt upp en bild på Instagram på temat. Bilden tog jag för nån månad sedan i Göteborg när jag besökte företagets kontor där.
 
Jag lade mobilen på golvet, ställde in på två sekunders fördröjning och lutade mig över mobilen. Jag blev alldeles svart men taket på innergården blev snyggt.
 
Kanske lägger jag ut fler bilder på Instagram på temat.
 
Blogg100/54
 
 
#1 - Anna-Lena

Ja, instagram lockar många. Inte mig. I alla fall inte fototrissen där.
Din bild blev ganska läcker. Jag tog en liknande på Arlanda för många år sedan. Dock utan mig.

Svar: Fast det är inte för sent att testa Instagram.
Per-Anders

#2 - BP

Ett riktigt coolt foto! Perspektivet är ju helt suveränt!

Svar: Hur coolt som helst.
Per-Anders

#3 - Anna-Lena

Jag har instagram, men jag använder den inte så ofta. Den lockar mig inte riktigt. Inte som att använda en "riktig" kamera. Men jag är imponerad över hur många fantastiskt vackra och intressanta bilder andra lägger upp.

Svar: Jag tycker det är spännande att se bilder från olika håll i världen.
Per-Anders