Fotottriss: siffror

Siffror. Det är temat hos veckans Fototriss. Första bilden har jag tagit på äggklockan i köket som är utformad som en apelsin.
 
Dena andra bilden har jag tagit på värmereglaget i min bil.
 
Tredje bilden har jag tagit på en el- eller pumpstation (eller vad det kan vara) i närheten av där jag bor.
 
Bilderna har jag också lagt upp på Instagram.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om foto, fototriss, siffror
#1 - Violen på Brandholmen

Fint med olika siffror och bilder i olika färger! En orange äggklocka känner jag för i kväll, den piggar verkligen upp!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Anna-Lena

Apelsin? Jag trodde det var en bandyboll.

Svar: :)
Per-Anders

#3 - anettesbokboble

Så flott triss! Liker spesielt godt den rustikke stilen i bildene :)

Svar: :)
Per-Anders

#4 - GunBritt

klockan ser ju ut som en blodmåne....lite passande ju. Själv såg jag månen när den var nästan helt förmörkad,men missade själva blodmånen ...Somnade om.Sista bilden gillar jag ..lite ruffig

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Mia

Äggklockan är nästan som blodmånen... ;-)

Svar: :)
Per-Anders

#6 - mammakero

Jag tycker absolut du ska skriva om din drömbok/film! Fin triss, jag håller med de här över som tycker att din apelsin ser ut som blodmånen!!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Åke

Läckra nyanser :) Äggklockan är riktigt häftig!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - KajsaLisa

Jättefin grynighet i dina bilder, speciellt den sista. Ser inte ut som du labbat med högt isotal, det blir aldrig sådär snyggt när jag gör det.

Svar: Testa appen Snapseed. Den är grym!
Per-Anders

#9 - Gunvor

Snygga bilder med siffror! Häftigt!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Anonym

Sista bilden är cool.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Oliver

Den ruffa bildbehandlingen ger motiven karaktär. Jag gillar de här bilderna.

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Veiken

Äggklockan är läcker! Det finns baske mig siffror överallt! :)

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Katarina-Cinnamon

Snyggt trissat och fina bilder på siffrorna

Svar: :)
Per-Anders