#1 - Micke

Här var det väl knappt nån dag för promenad....och fina bilder som dina blev det inte heller.

Ha de bra nu :)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - BP

Timrå har kommit aningen längre än Täby - vad gäller höstfärger vill säga. Men både igår och idag har vi haft otroligt fint väder - 12 grader. Perfekt på balkongen kan jag berätta - utan jacka till och med:-)

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Oliver

Fin skildring av din promenad!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Axart

Hösten är vacker och det har du verkligen fångat!
AX

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Beppan

Vackert - om än vemodigt...

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Bitten

Vackra bilder i det fina vädret!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - cissi

Det ser verkligen ut som du hade en härlig promenad!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - KajsaLisa

Syns att du hade en fin promenad. Tycker dina löv i mittenbilden känns lite socialrealistiska, så som jag brukar uppleva dom, hänger på en tunn gren och fladdrar lite när man går förbi :) Gillar vinkeln på bilden.

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Berit E i Kasperian

Timrå - skam till sägandes måste jag slå upp var det ligger... Men nu vet jag. :)
Fin promenad, fina bilder och en liten aning längre har hösten kommit hos dig än hos mig i Mälardalen. :)

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Gunvor

Fin hösttriss! Vi har varit i S-vall hela helgen och vädret var vackert. Vi var o kollade på Niklas Strömstedt. Jättetrevligt!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Anni

En gul höst hos dig! Fint fångat!

Svar: :)
Per-Anders