#1 - Åke

Ja du borde köpa Gunnebo spik :) Hjulet är väl ett fall för återvinning... Spaden: Stoppar du sork? ;)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Znogge

Snygg triss och jag gillar verkligen spikarna!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Violen på Brandholmen

Härliga föremål nära dig där jag tycker spikarna tar priset! Men fy om man råkar trampa på en av dem....
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - irene

Fin, Fint, FinFint

Svar: :)
Per-Anders

#5 - KajsaLisa

Snygga close ups, spaden är min favorit, gör sig bra mot gräset.

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Anneli - A'la Foto

Snyggt tolkat! Spikarna blir min favorit!

Ha en fin söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Tony

Rost så det räcker och blir över :-)
Bra triss!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Anna-Lena

Jahaja. Hur ska jag kunna välja någon favorit?
Äh, det får bli spikarna. Nä,förresten... spaden tar priset. Eller däcket.

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Livet genom bilder

Gillar verkligen bilden på spaden, snyggt ljus och kontrasten mellan det gröna gräset och rosten gör det hela speciellt.

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Annette

Snygga bilder som håller ihop alla tre färgmässigt också. Favoriten blir den tredje med spaden, så snyggt mot gräset och med träden som bakgrund.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Oliver

Spiksäker triss på temat rost! Nu ska jag kolla ditt Instagram.

Svar: :)
Per-Anders

#12 - BP

Du hade då väldigt nära till rost;-)
Gillar alla tre bilder, för jag anser ju att rost är vacker, men den första bilden får bli min favo!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - GunBritt

oj det vimlar av rost i vår omgivning... Fin triss

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Beppan

Klurigt och rostigt hos dig.
Finns en hel del sådant på nära håll.
Inte så användbart alltid - men snyggt på bild!

Svar: :)
Per-Anders