Så tänder man grillen på ett säkert sätt

 
Ville bara berätta att jag gjort en liten film. Om hur man grillar. Eller snarare; om hur man tänder grillen. 
 
Tändstickor eller braständare eller en sån där elektrisk grej som man stoppar ner i grillkolen tycker jag är överskattat. Jag använder en lite mer kraftfull metod, om man säger så.
 
Kolla på videoklippet ovan så förstår du vad jag menar.
 
Blogg100/64
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om blogg100, grilla, grillning, timrå, sundsvall
#1 - BP

Hahaha! Fjärrstyrda grilltändardrönare - perfekt ju! Å korvarna var Lidls bästa eller hur!? Maken älskar dom faktiskt så jag känner igen dom - tror jag;-)

Svar: Det finns en blogg som heter "KuliNatur" som ofta dokumenterar gamla neonskyltar på landsbyden. Så jag förknippar dessa skyltar inte med en storstad (inklusive Sundsvall). Men runt Odenplan här i huvudstaden finns det så otroligt många gamla och kultiga neonskyltar som jag liksom placerar utanför stan. Ja, jag vet det är inte så lätt att hänga med mitt konstiga tänk;-).

Svar: Jodå, de vita korvarna kommer från Lidl. Man kanske kan betrakta Sundsvall som en del i Stockholms norra förorter.
Per-Anders

#2 - Anne-christine

Hittade hit genom Micke's blogg .
Nu tänkte jag kika runt lite inne hos dig. Men jag börjar med att kolla på filmen. Skulle ha gjort det innan jag skrev min kommentar hehe.

Trevlig ny vecka till dig.

Svar: Välkommen!
Per-Anders

#3 - Kenneth

haha det verkade vara ett säkert sätt att tända på med

Svar: Definitivt.
Per-Anders

#4 - Veiken

Helt rätt, ska det göras så ska det vara ordentligt! :) Hahaha!

Svar: Ja precis.
Per-Anders