Mobilanpassad

Nu har jag mobilanpassat bloggen. Det innebär (om det funkar förståss) att när man kollar på bloggen i en smartphone så läggs inläggen upp i en rad så att de blir enklare att läsa. Med mobilanpassad blogg ska (enligt Blogg.se) sidan också ladda upp snabbare.
 
Om man vill kommentera i bloggen i mobilen ser det lite annorlunda ut än det brukar göra. Börja med att skriva ditt namn i rutan där det (av någon anledning) står "Anonym":

Tryck sedan på länksymbolen och skriv i din bloggadress (om du vill):

Slutligen; skriv själva kommentaren i den nedre rutan. Tryck sedan på den gröna pilen för att skicka iväg:
 
OBS! Om man kollar på bloggen i en vanlig dator eller en surfplatta så ser det ut som vanligt. Kommentarsfunktionen är också likadan som tidigare. Förändringen gäller alltså bara när man kollar i en smartphone.
 
Tyvärr så kan man inte välja mellan mobilläge eller datorläge (tror jag) om man besöker bloggen med en smartphone.
 
Jag får se hur det här funkar. Om det inte funkar bra så tar jag bort mobilanpassningen från bloggen.
 
 
#1 - Kenneth

ja det gäller o hänga med

Svar: Ja, det är viktigt.
Per-Anders

#2 - Mia

Tack för informationen!

Svar: Varsågod.
Per-Anders

#3 - BP

Jag kommenterar nog från en vanlig dator. Orkar liksom inte pilla in allt det på iPhonen sittandes på tåget...

Men du är duktig!

Svar: Äsch då.
Per-Anders