#1 - Berit E i Kasperian

Ujuj - tror säkert du har vackra ögon i verkligheten... men det blev en ren lisa att vila ögonen på den blommande häggen. :)
Till och med stickproppen ser ju riktigt vacker ut... :D


Svar: :)
Per-Anders

#2 - Znogge

Riktigt snygg triss och alla bilderna är kanon!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Eva Trillian

Fina bilder :) även om den första får mig att få dåligt samvete för ... jag vet inte vad - det är nog den stränga blicken som gör't ;)

Svar: :)
Per-Anders

#4 - meta

Hihi väntade att få se dubbelhakor också.Kul fösta bild
Ha en fin dag
kram Meta

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Violen på Brandholmen

Jättefin triss men jag blev lite skraj när jag såg första bilden!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Åke

Fullt jobb i trädgården ;) På den nedre hoppas jag jorden är med ;)

Svar: :)
Per-Anders

#7 - BP

Hahah! Du glömde "dubbelrynkorna" i pannan i första bilden;-) Tur att du kompenserar med båda tvåan och trean. Å då tar jag helt klart stickproppen - vilken rolig tolkning:-)

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Mia Ahlstrand

Rolig finurlig triss ☺

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Maria Lundmark Hällsten

Kunde ju inte bli bättre, dubbletter på allt :D

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Gammelsmurfen

Tycker om din triss. Speciellt första bilden :-)

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Kenneth

bra triss men lite otäck första bild :)

Svar: :)
Per-Anders

#12 - KajsaLisa

Lika härligt kreativt som vanligt :)

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Veiken

Oj, så sträng du se ut, men den dubbla trissen är himla bra! :)

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Monica o Jacob

Bra varierat, Stephen King figuren på bild ett blir min favorit;-)

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Arja

Halloj!
Kul tolkning när man återhämtat sig från första bilden hihi. Häggen har du fångat fint :O)

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Annette

Att mötas av den blicken när man tittar in här... Kul triss

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Anemonen

Annorlunda och kul.Här mötts vi av ett par ögon som ser rakt igenom skärmen:-) tihi Kul triss och häggen den blir trots allt min favorit.

Svar: :)
Per-Anders

#18 - Axart

häftiga bidler! du nästan skräms på den första!
AX

Svar: :)
Per-Anders