Varför Ola Salo?

 
Jag läser på nätet att Ola Salo kommer till festivalen Folkan Waterfront i augusti. Okej. Då vet vi vem som som ska spela i öltältet. Nu väntar vi bara på besked vem som blir huvudartist på stora scenen. 
 
För jag jag kan väl inte tänka mig att det är pellejönsartisten Ola Salo som ska vara huvudnumret vid årets festival.
 
Vid förra årets upplaga av Folkan Waterfron var Miss Li det stora dragplåstret. Så här bloggade jag då. Innan fjolårets festival var jag ingen större anhängare av Miss Li, men efter att jag upplevt konserten med henne ändrade jag mig. Miss Li var ju riktigt bra. 
 
Tänk om det blir likadant efter att jag sett och hört Ola Salo live. Kanske kommer jag ut som Ola Salo-fan efter festivalen.
 
Fast jag hoppas fortfarande att någon annan artist blir huvudattraktionen vid året Folkan Waterfront.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, Folkan Waterfront, Söråkers Folkets Hus, Timrå, Sundsvall
#1 - BP

Säg som så - som nollåtta som blivit av med Vattenfestivalen för många år sedan och nu inte har någon festival alls att njuta av, skulle jag nog vara glad bara för eventet blir av.

PS. Ola Salo grrrrrrrrrrrrrrrrrrr;-) DS.

Svar: Waterfront är våran egen vattenfestival i Timrå. Ifjol var det jättetrevligt. Stora ytor och utsikt över vattnet.
Per-Anders

#2 - Annika

Man är ju inte sämre människa än att man kan ändra sig, heter det ju. Så nu blir det skitspännande att få följa dig och se om du blir en Ola Salo fan.....
Hej svejs.

Svar: Precis. Det ska onekligen bli spännande.
Per-Anders

#3 - Mia

Ola Salo ger mig inte några positiva vibbar, inga vibbar alls om jag ska vara ärlig... ;-)

Festivalen kan förstås bli trevlig ändå!

Svar: Ska bli spännande att se om vibbarna når fram till mig. För övrigt ser jag mycket fram emot Waterfontfestivalen. Den var mycket trevlig ifjol.
Per-Anders