På mitt nattduksbord

 
Mitt nattduksbord består av fyra svarta, runda, smala ben av metall samt två hyllor av frostat glas. På den övre hyllan står en klockradio, en burk med pennor, två tomma deodoranter, ett presentkort på SF-biografer samt några Euromynt. Klockradion är av en traditionell modell med gröna digitalsiffror, en snooseknapp och en ratt på sidan där man kan ställa in de olika kanalerna.
 
Bredvid klockradion står min eltandborste i laddningsaggregatet.
 
På den undre hyllan ligger två tandborstetuier (med tillhörande tandborstar), en mobilladdare, en fotoblixt, två anteckningsböcker samt en isskrapa som det står Scandic på. 
 
Ja visst ja. Glömde nämna att på den övre hyllan står även ett glas vatten samt en sänglampa.
 
Bilden ovan: på mitt nattduksbord finns också ett presentkit med en uppsättning nagelvårdsprylar jag vann på en tävling nånstans, nångång.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100
#1 - BP

Har du flyttat in badrummet till sovrummet eller;-)

Svar: Nja, så långt har det ännu så länge inte gått.
Per-Anders

#2 - kalebass

Säkert braåha-grejer alltihop, men jag nöjer mig med mindre själv. Å så har jag lilla samurajsvärdet lite diskret i ena hörnet förstås...!

Svar: Samurajsvärdet..? Det kan man verkligen undra vad du har till i sovrummet.
Per-Anders

#3 - kalebass

En viss förklaring finns här :
http://kalebass.blogg.se/2013/january/svardskonst.html#comment
Kan bara konstatera, tiden går.....

Svar: Aha. Kan var bara att ha nån gång. Kanske.
Per-Anders

#4 - Kenneth

mycket grejor som jag har på badrummet :)

Svar: Aha.
Per-Anders