Min inre röst

 
Jag försöker lyssna på min inre röst. Den bukar för det mesta ha rätt. 
 
Men nu gör den mig förvirrad. Den säger olika saker. Ibland säger den sant, ibland säger den falskt. Igår sa den mörker, idag sa den ljus. 
 
Är det uppåt eller nedåt som gäller?
 
Vem ska jag tro på när inte ens den inre rösten kan vägleda mig?
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, livet
#1 - BP

Hahaha! Då borde man lyssna till magkänslan. Å magen har du väl kvar;-)

PS. Tokgillade din kommentar ikväll:-) DS.

Svar: Kanske magen är mer pålitlig är den inre rösten.
Per-Anders

#2 - Kenneth

jadu då är det inte lätt

Svar: Nej, det är det inte.
Per-Anders

#3 - Znogge

Jag säger som BP, magkänslan. Den brukar vara ett bra riktmärke...

Svar: Så är det nog. Kanske är det från magen den inre rösten kommer.
Per-Anders

#4 - Mia

Den frågan är alltför svår för mig... ;-)

Svar: Jag har heller inget svar.
Per-Anders

#5 - kalebass

Ljuset besegrar mörkret sägs det. Hm... tryck på båda samtidigt kanske?

Svar: Den inre rösten och magen?
Per-Anders