Dags för en ny omgång av Blogg100

 
Blogg 100 är igång igen, för fjärde året i rad. Jag var med förra året och året dessförinnan, men gav upp i förtid båda omgångarna. Nu tänkte jag prova igen - utmaningen är att posta minst ett blogginlägg per dag, under 100 dagar. 
 
För att öka läsvärdet i mina 100 kommande inlägg tänkte jag inte bara bjuda på utlämnande personliga betraktelser, skarpsynta politiska analyser och exempel på nyskapande fotografi. Det kanske också blir någon nakenchock samt redogörelser för aktuella intriger på jobbet. 
 
Fast kanske ändå inte. 
 
Mest troligt är att läsekretsen får glädjas över de blogginlägg som blir skrivna överhuvud taget. Och då blir det som vanligt - små funderingar i vardagen.
 
Nåja, jag kör så länge det håller. Vi får se hur det går.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, nakenchock, Timrå, Sundsvall
#1 - BP

Kul att du gör ett tredje försök.Jag ska också vara med. Å du ska ju till Rom, där du säkert hittar massvis med bloggfoder som borde räcka till åtminstone 50 inlägg;-)

Svar: Låter bra.
Per-Anders

#2 - Mia

Tack P-A för att du gick med och på det sättet uppmärksammade mig på starten. I annat fall hade jag säkert missat den... ;-)

Nu kör vi igen! Lycka till!

Svar: Tack. Lycka till du också!
Per-Anders

#3 - KajsaLisa

Vi får klara oss utan din nakenchock och hålla tillgodo med dina betraktelser, men vi gillar dom också.

Svar: Okej då. Då satsar jag på betraktelserna.
Per-Anders

#4 - Veiken

Jag vet att jag ger upp i förtid, så jag hoppar över i år. Lycka till med eller utan nakenchock!

Svar: Troligen blir det utan.
Per-Anders

#5 - micke

Lycka till med detta.
Jag står över även denna gång.
Hade avbrutit efter en dag om jag hoppat på ;)

Ha de bra.

Svar: Jag ska kämpa ända intill slutet.
Per-Anders