Vilket väder vi har!

 
Det har varit underligt väder på sistone. Väderomslag minst fem gånger i timmen. Först strålande solsken som efter några minuter förbyts till störtregn, strax solsken igen som återigen övergår till regn. Så håller det på.
 
Bilden ovan tog jag på väg hem från jobbet. I backspegeln skiner solen från en (nästan) blå himmel och framför mig väntar ett djupgrått regnmoln. Under de tre minuterna jag körde under molnet störtregnade det och när jag kom ut på andra sidan sken solen igen. 
 
Hoppas det dyker upp några solglimutar på midsommarafton.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om midsommar, sundsvall, timrå, vädret, sommar
#1 - Kenneth

ja det är väl det vädret vi brukar ha runt denna helg

Svar: Fast det finns gott hopp om bra väder under midsommarhelgen.
Per-Anders

#2 - BP

Join the gang som man säger - eller som jag brukar säga. Har dock inte lyckats med en lika dramatiskt bild av eländet;-)

Svar: Fast idag känns vädret härligt.
Per-Anders

#3 - Micke

Solen tittade fram här nån minut innan nåt skrämde den tillbaka bakom molnen....en helt vanlig midsommar ;)

Ha de fint nu och Glad Midsommar på dig.

Svar: Glad midsommar!
Per-Anders