Så typiskt

Fredag kväll. Jag sitter på en stol intill öppenspisen och tittar in i elden.
 
Jag tänker på livet.
 
Och precis nu glömde jag bort vad jag tänkte skriva, det vill säga vilken slutsat jag drog när jag tittade in i elden och tänkte på livet. Sånt där stör mig. Alltså när jag kommer på nåt klurigt och tänker "det där ska jag blogga om" och precis när jag ska skriva så är det borta. Bortglömt. 
 
Fan.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Livet, bloggning, Timrå, Sundsvall
#1 - BP

Du la upp ett snarlikt inlägg för inte så länge sedan...
Ska absolut inte vara elak och påminna dig om att det är åldern som är boven. För om jag skulle göra det så skulle jag ju medge att jag lider av samma symptom. Kallas viss Alzheimer L eller om det var M;-)

Svar: Fast man kan fundera på livet flera gånger.
Per-Anders

#2 - Kenneth

Kan bara trösta dig med att du är inte ensam :)

Svar: Ok.
Per-Anders

#3 - micke

Erkänner mig skyldig till samma åkomma nästan dagligen. Därav mitt minskande av inlägg. Fan :(

Svar: Shit happens.
Per-Anders

#4 - Znogge

Ett ganska så vanligt fenomen som även jag känner igen...


Svar: Skönt att höra.
Per-Anders