En kväll med Familjen

Nummer två avklarad.

Ikväll har jag och sambon sett den andra filmen i den nya omgången av Beck-filmer (omgång 5). Den första hette Rum 302 och den nu senaste heter Familjen. Den var helt klart sevärd men för övrigt tycker jag det inte finns så mycket att säga om den. Poliser som jagar bovar. As usual. Helt OK underhållning en lördagskväll. 
 
För övrigt har julen nu lämnat vårt hem för denna gång. Alla julstjärnor nerplockade från fönstren, granen avklädd och julgardinerna utbytta mot andra av mer säsongsneutralt slag. Skönt tycker jag. Nu känns det som det nya året kan börja på riktigt.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Beck, Familjen, film, video
#1 - Kenneth

missat båda filmerna upptäcker jag o får väl vänta tills de kommer ut på dvd eller nån annan kanal

Svar: De kommer på DVD senare under våren.
Per-Anders

#2 - Veiken

Snacka om att läsa galet. Jag läste as usel, när det var as usual! Suck. Ibland har man bråttom! ;)

Svar: Fick bara lust att blanda svenskan med lite engelska.
Per-Anders

#3 - Hanna

Kul med Beckfilmer! Länge sedan jag såg dem, men för några år sedan såg jag nästan en Beckfilm varje helg när de gick på tv.

Svar: Jo, jag tycker de är underhållande.
Per-Anders

#4 - Micke

Spelade in filmen och såg den idag istället....jo.....allt är som vanligt där ;)

Julen ligger nedpackad här också...det får bli värmeljus fram tills ljuset återkommer istället...fungerar det med.

Svar: Värmeljus har hög mysfaktor.
Per-Anders