Fototriss: träd

Träd är veckans tema hos Fototriss. Mitt första träd är en närbild på vår stympade julgran som faktiskt fick vara med i Fototriss för några veckor sedan. Den grenlösa granen utgör fortfarande en prydnad utanför vårt hus.
 
Min andra bild visar de två tallarna som står på gård. 
 
Sista bilden har jag tagit på några björkar i närkontakt med varandra. 
 
Bilderana har jag också lagt upp på Instagram.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, träd, Timrå, Sundsvall
#1 - Anemonen

Det blir bild tre som är min favorit idag. Lite omtanke och omfamning är inte dumt i växtvärlden heller.

Svar: :)
Per-Anders

#2 - cissi

Haha, den granen är en riktig "fotomodell"!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Kenneth

fina bilder

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Amanda

första bilden va sååå cool :D

Svar: :)
Per-Anders

#5 - kajsaLisa

Första bilden ser nästan utomjordisk ut.

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Bitten

Fina trädbilder!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Monica o Jacob

Kramande björkar är ju inte helt fel, Melodifestivalen har jag nog inte sett på minst 25 år, och många av artisterna har jag inte hört talas om.
Mossig ja kanske det HIHI

Svar: Jag har inte heller hört talas om de flesta. Men det är lagom lördagsunderhållning.
Per-Anders

#8 - Ulla Laiho

Björk är en riktig favorit hos mig. De är så vackra alla årstider.

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Oliver

Minns granstympningen du berättade om tidigare. Granen gör sig bra på bild.

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Beppan

Annorlunda trädbilder! Kul att se....
Trean får ett extra plus i kanten.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Anneli - A'la Foto

Spännande tolkning som vanligt! Tack för dina tips om min dator. Nej, den är inte för full för detta tröga har kommit på en gång och jag är noga med att inte fylla datorn. Och jag tror inte på virus heller! Jag tror det är något allvarligt fel på systemet (datorn är ganska ny).

Svar: Ok.
Per-Anders

#12 - Matfarbron

Häftigt med den stympade julgranen! Är du inte nervös att tallarna ramlar! Vi hade en på landet som föll utmed huset och tog med sig en hängränna!

Svar: Nja, de har hittills stått emot alla stormar.
Per-Anders

#13 - Mia Ahlstrand

Kul triss med så olika typer av träd! Den där avstympade julgranen är ju ett konstverk!

Svar: Tack!
Per-Anders

#14 - Axart

Fina trädbilder, grenlös gran låter kul :)
AX

Svar: :)
Per-Anders

#15 - M

Fin triss. Det blir fina effekter när man manipulerar bilderna i instagram :)

Svar: Precis!
Per-Anders

#16 - Susanne Hultman

Den andra bilden gillar jag bäst.

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Kicki

Har ju sett bilderna på Instagram men gillar dem även här!
Hotell Hackspetten ser ut att vara stabil men tycker nog det verkar lite läskigt att bli upphissad i den och sedan inte kunna ta sig ner förrän "hotellpersonalen" kommer och tar ned en!

Svar: :)
Per-Anders

#18 - Anki-itte

Den sista bilden med björkarna blir min favorit, så annorlunda vinkling.

Svar: :)
Per-Anders

#19 - Åke

Stympade granen hade jag inte fixat utan förklaring... Två tallar lika som hockeylaget på byn :) Björkarna verkar ha vårkänslor :) Trevlig triss :)

Svar: :)
Per-Anders

#20 - Spanaren

Favvo blir bild 3 /kram

Svar: :)
Per-Anders