Fototriss: se upp!

Veckans tema hos Fototriss är se upp! Min första bild har jag tagit i duschen. Bilden tog jag med mobilen som har ett (näst intill) vattentätt skal. 
 
Istappar är något man ska se upp för i dessa snösmältningens tider. Istapparna på bilden hänger på en planka vi har på vår gård.
 
Min sista bild har jag tagit på taklampan i källaren. 
 
Bilderna na har jag även lagt upp på Instagram.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, se upp, Timrå, Sundsvall, foto
#1 - kalebass

Snyggt! Istapparna ser verkligen dramatiska ut, lite som en spikklubba från förr...

Svar: :)
Per-Anders

#2 - BP

Toppen bilder, speciellt istapparna. De ser ut som extremt farliga spikar faktiskt. Snyggt fotat!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - KajsaLisa

Misstänker att det sitter några spikar kvar i plankan i mittenbilden, men den blev ju häftig.

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Gammelsmurfen

Lite Psycho-känsla över duschbilden. Snyggt trissat

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Violen på Brandholmen

Tänk vad man får se om man lyfter blicken! Gillar istapparna, de ser ruskiga ut, inget man vill ha i huvudet precis!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - cissi

En riktig toppen triss! Alla bilder är "annorlunda" och även om jag haft en vattentät mobil hade jag aldrig vågat fota duschen på det viset!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Margaretha

Otroligt bra triss! Fina foton dessutom. Duschen var ju helt magisk!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Åke

Jag gillar sånna här bilder, de blir så fina vinklar underifrån. Duschen är mycket läcker när man ser hur vattnet strilar. Istapparna fick du ett härligt djup i också. Fin triss till temat :)7

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Veiken

Hoppas att mobilen klarade duschen, men det gör inget för bilden blev så bra. Istapparna verkar vassa....

Svar: Mobilen klarade vattnet bra.
Per-Anders

#10 - Anna-Lena

Kreativa bilder med lite skräckfilmskänsla.
Bra triss tycker jag.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Ulla Laiho

Helsköna bilder!!!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Spanaren

Vackra "se upp* foton!
Favvo blev ettan och tvåan *njuter*
/kram

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Caroline

Läckra bilder!

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Tomtan

HUVVA! Istapparna såg nästan ut som ett spikbräde :D Härliga trissat!

Svar: :)
Per-Anders