Jag kom tvåa

Nu är omröstningen hos fotoutmaningen Fototriss avgjord. Själv hamnade jag på en hedrande andraplats, vilket jag tycker är jättekul. Segrade gjorde Susanne och hennes bilder från Nattsyrrands blogg. Susannes bilder är fantastiskt fina och hon var väl värd att vinna.
 
Tack till er som röstade på mig och tack även till gästdomarna Åke och Anna-Lena som tog med mitt bidrag till slutomgången.
 
Bilden ovan tog jag i samband med de övriga jag tog till tävlingen. När jag valde ut vilka bilder jag skulle ta med skippade jag den ovan. Den fick vara med nu istället.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om fototriss, blogg24, foto
#1 - Per-Anders

Vid en närmare titt ser jag att det blev väldigt jämt mellan ettan och tvåan i tävlingen. Sedan är det hopp ner till trean. Man skulle alltså kunna säga att jag vann - nästan.

Svar: Jajemänn!
Per-Anders

#2 - BP

Stort GRATTIS!

Svar: Tack!
Per-Anders

#3 - Ulla Maria

Stort grattis till välförtjänt andraplats.

Svar: Tack!
Per-Anders

#4 - annika

Det var bra jobbat!

Svar: Tack!
Per-Anders

#5 - Anna-Lena

Grattis från mig också. Jag är lite förvånad över att spridningen ändå blev så stor.
Tycker att alla var så jättebra.

Svar: Jag tycker också att alla finalbidrag var bra.
Per-Anders

#6 - Mia

Grattis till en hedrande andraplats!

Svar: Tack!
Per-Anders

#7 - Kim M Kimselius

Grattis! En andraplats är inte fy skam, speciellt inte när det var så tätt mellan första och andra plats.
Kram Kim :-)

Svar: Jajemän!
Per-Anders