En aggressiv frukt?

 
Härom dagen var jag på ICA och handlade. En inte speciellt sensationell aktivitet men jag tog i alla fall en bild där i butiken. På en stjärnfrukt.
 
Märklig frukt det där. Stjärnfrukt. Jag tycker den ser farlig ut - typ att den är på väg att gå till attack, eller nåt. Undrar hur den smakar.
 
 
#1 - Mia

Ser väldigt mystisk ut. Tror aldrig jag sett en sådan frukt. Jag hoppas på fortsättning när du provsmakat!

Svar: Fast jag köpte inte nån sådan frukt. Jag bara fotade den.
Per-Anders

#2 - Kenneth

ja den är nog farlig :)

Svar: Troligen.
Per-Anders

#3 - BP

Den där saken ser ut som en kaktus alernativt som en bomb med taggar. Den smakar inget vidare - eller rättare sagt inget alls.

Svar: Jag har inga planer på att provsmaka den.
Per-Anders

#4 - Ulla Maria

Lurigt med argsinta frukter. Granatäpple låter inte heller som något man ska ge sina barn att leka med. Såvida de inte, som min son, är minröjare. Då kanske det är ok.

Svar: Kanske bäst att ha skottsäker väst på sig.
Per-Anders