Fototriss: på väg

Veckans tema hos Fototriss är på väg. Första bilden tog jag för några veckor sedan i Mora. Det lilla tåget är på väg från Mora camping till stadens centrum. 
 
På väg till festivalen Folkan Waterfront möttes vi av en starkt lysande regnbåge. Även den bilden tog jag för några veckor sedan. 
 
När vi semestrade i Kroatien för en dryg månad sedan gjorde vi bland annat en utflykt till havs. Bilden tog jag på en båt på väg söderut efter kusten.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om fototriss, foto
#1 - BP

Jättekul "trissmix"! Å du förstår nog att min favo blir sista bilden:-)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Violen på Brandholmen

Härlig variation i din triss! Min favorit blir regnbågen men alla bilderna är bra till temat!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Nukke

Oj Kroatien : så blåa vatten !!! Och regnbågen har du fått i bilden också !

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Anemonen

En fint varierad triss och så fint med ett tåg som tar en till staden och slipper ta med bilden. Mora det är fint det. Bild tre blir min favorit.

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Gammelsmurfen

Aaaa en dubbel regnbåge :-). Den och sista blir mina favoriter

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Tomtan

Härligt trissat!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Susanne

Härliga bilder!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Åke

Mittenbilden riktigt läcker! Men ligger skatten i rondellen ;) Dit strömmar vatten från indalsälven...

Svar: :)
Per-Anders