Halvtid

 
Jag ska erkänna att jag är lite stolt. 
 
Det här är mitt inlägg nummer 50 av 100 i utmaningen Blogg100. Jag har alltså hittills lyckats skriva ett inlägg om dagen i 50 dagar. Inte ett enda inlägg har jag hittills missat. Det bästa är att det dessutom gått riktigt bra. Inspirationen har för det mesta varit intakt och endast vid några få tillfällen har jag tvingats skrivit "nödinlägg", dvs inlägg utan någon som helst tanke och mening. 
 
Sedan kan man naturligtvis diskutera om överhuvud taget något av mina inlägg har någon mening, men det är en annan diskussion. 
 
Ifjol och året dessförinnan deltog jag också i Blogg100. Då gick mitt bloggande betydligt trögare och jag hoppade av Blogg100 i förtid, långt innan jag nådde halvtid. Men just nu känns sannolikheten stor att jag faktiskt ska komma i mål med 100 skrivna blogginlägg. Hoppas bara inspirationen håller i sig.
 
Bilden ovan har inget med Blogg100 att göra. Den tog jag i Roms tunnelbana för ett par veckor sedan.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100
#1 - Kenneth

va duktigt, ja själv sliter jag med ett foto om dagen :)

Svar: Bra där.
Per-Anders

#2 - BP

Du ser! Du borde kanske göra en egen Blogg 100 till dig själv under resten av året - som motivation alltså!

Svar: Jag tror det räcker med den Blogg100 som redan finns.
Per-Anders

#3 - Anna-Lena

Din bild är otroligt intressant. Varför?
Därför att jag inte blir klok på om du åker upp eller ner. Jag beslutar mig för ner... men kan också tänka mig att det är upp.
Tycker jag, alltså. Undrar om jag är lite vriden... :)

Svar: Jag åker neråt på bilden.
Per-Anders