Hackade bilden på mig är bara fejk

 
Idag har vi kunnat läsa i media att en hackare i USA tagit sig in i Apples iCloud och där kommit över ett antal nakenbilder på kändiskar. Bilderna ska hackaren sedan ha spridit på nätet. De drabbade kändisarna känner sig kränkta och är väldigt upprörda.
 
Jag kan nu avslöja att även jag är drabbad. Bilden ovan har under dagen cirkulerat i olika sociala medier men jag vill härmed betona att den är falsk! Bilden är ett montage! Vem som har spridit bilden har jag ingen aning om, men troligen är det någon pervers beundrare som på detta sätt försökt visualisera sina snuskiga fantasier om mig.
 
Jag betraktar det som ett kränkande övergrepp mot min integritet. 
 
Alla som tittar på bilden ovan är snuskisar!
 
 
ST:
#1 - BP

Hahaha! Ja, alltså en sådan bringa skulle du nog dö för antar jag;-)

Påminner om David Beckhams kropp - minus tatueringarna då tack och lov.

PS. Sätt igång med träningen direkt;-) DS.

Svar: Själv är jag inte alls sugen på att skaffa mig tatueringar. Är rädd att det ska göra ont.
Per-Anders

#2 - anneli

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Svar: Hahahahaha!
Per-Anders

#3 - Mia

hehe, då är jag en snuskis... En så´n läcker kropp du har. Du behöver inte bekymra dig för din vikt... förklaringen är ju att muskler väger mer än fett... ;-)

Svar: Javisst. Precis så är det.
Per-Anders

#4 - Veiken

Du milde inte trodde jag detta. Jaja, montage... psst jag lovar att inte sprida den bilden! Hahaha!
Svar: Röstningen i Skottland är 18 september och är bara rådgivande. Det är tydligen oerhört jämnt, så vi får se vad skottarna vill!

Svar: Skönt att du inte tänker sprida den.
Per-Anders

#5 - Kenneth

Godmorgon o ha ne bra dag

Svar: Tack detsamma.
Per-Anders