Hur påverkas egentligen klimatet av mitt mobilbyte?


Jag står bredvid min bil och tittar upp mot himlen. Där uppe ser jag tunga mörka moln hopa sig. Det känns tryggt och bra.
 
Nyss har jag fört över innehållet från min gamla iPhone till min nya. Överföringen gjorde jag smidigt via iCloud.
 
Molnet. 
 
Jag förstår nu varför den soliga oktobertorsdagen raskt förvandlades till en regntung och kall torsdag med höstkänning. Molnen på himlen är alltså fyllda med alla mina bilder och appar från min iPhoneprofil. 
 
Frågan är bara vart de tar vägen sedan. Vi ska väl inte behöva stå ut med gråväder i all evighet bara för att jag har bytt mobil?
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om iPhone, Apple, iPad, molnet, iCloud
#1 - BP

Hahaha! Å du litar på iCloud????!!!! Jag har alla mina layoutprogram ( Indesign, PS etc) inne i moLnet,

Å - skeptiskt som jag är - ser jag ett väldigt hotande moln där,precis som på din bild;-)

Svar: Tja... iCloud har funkat hittills.
Per-Anders

#2 - Kenneth

har hittills inte använt det

Trevlig helg

Svar: Trevlig helg!
Per-Anders

#3 - Micke

Haha...den var faktiskt bra...många som använder molnet idag med..det är grått son sjutton ute.

Ha en fin eftermiddag. :)

Svar: Detsamma!
Per-Anders