#1 - AXart

Fina och höstinbäddade trappor!
AX

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Anemonen

En fint varierad triss och det gillar jag, och bild ett gillar jag mest då den har fångat höstkänslan som jag gillar:-)

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Violen på Brandholmen

Kul att få se så olika trappor! Skulle gärna traska fram i den med höstlöver och höra hur det prasslar!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Anneli - A'la Foto

En härligt höstig triss med fina trappor! Den första bilden hade jag också velat fånga men jag hittade inga såna trappor fyllda med löv tyvärr!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Åke

Härlig varierande trapptriss!
Mittenbilden är ju ifån Proppskåpet!

Svar: Proppskåpet..? E-on arena!
Per-Anders

#6 - BP

Tycker du borde bli dokumentärfotograf. Eller ännu bättre bli Wikipedian och dokumentera trappor.'Med andra ord: jag gillar ditt sakliga bidrag till temat:-)

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Tantkalle

Jag gillar den första bilden med höstkänsla i löven, den är så vacker!!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Eva Trillian

En fin triss där första bilden nästan tar all min uppmärksamhet med sin vackra höstklädnad :)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Monica o Jacob

Tre trappor varav en i alla fall utan vinterunderhåll:-)
Ettan blir min favorit med det gula bladet som ser ut att vandra omkring.

Svar: :)
Per-Anders

#10 - KajsaLisa

Du fick med lite höst i den första bilden, den sista tilltalar mig på något sätt, jag vet inte varför men det bara är så

Svar: Ibland hände saker man inte förstår.
Per-Anders

#11 - cissi

Trappor och höstfärger är en snygg kombination! Fint trissat!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Anna-Lena

Fin triss. Speciellt den första bilden gillar jag.

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Veiken

GILLAS! Den första bilden blir favorit. Så mjuk och höstlig! :)

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Freja

Fint trissat, gillar den med de fina höstlöven bäst!

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Åke

Ja hockeyhallen kallas för Proppskåpet ;)

Svar: Ok. Fick lära mig något nytt där.
Per-Anders