Det finns ett syfte med Instagram

 
Bara en liten fundering. Varför skaffar man ett Instagramkonto, men låter bli att lägga upp några bilder där? Jag bara undrar.
 
Att visa bilder är ju själva grejen med Instagram. Om man skaffat ett instagramkonto, men inte lägger upp några bilder, har man då inte missat själva poängen? 
 
Själv har jag Instagram och brukar (ganska) regelbundet lägga upp bilder. I mitt flöde får jag ibland också tips på andra Instagramanvändare. När jag tittar närmare på deras profiler har jag ofta konstaterat att de inte postat en enda bild. Konstigast av allt är att de dessutom har en massa följare. Varför följer man någon på Instagram som inte lägger upp några bilder? 
 
Jag bara undrar.
 
Bilden ovan postade jag på Instagram för en dryg månad sedan. Fler bilder finns här.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Instagram, foto
 
#1 - Kenneth

för att man glömmer kanske som jag gör ofta :)

Svar: I såna fall är du förlåten.
Per-Anders

#2 - Bp

Det är ju samma sak med bloggar. Varför har man en blogg om man ändå inte lägger upp nya inlägg...

Svar: Eller som med mat. Varför köper man mat om man inte äter upp den?
Per-Anders

#3 - Micke

Har inte hängt på den där trenden ännu...håller mig till FB...men nån gång så kanske det blir ett konto..har mycket bilder att lägga ut :)


Svar: Kanske är det dags nu.
Per-Anders