Fototriss: på marken

Den första av mina tre bilder på temat på marken tog jag idag på några märkliga saker som stod på marken bredvid vägen när jag promenerade till Timrå centrum. Det ser som nåt slags UFO som landat men jag tror att det är några komponenter till avloppsledningar, eller liknande, som ska grävas ner.
 
Nästa bild tog jag hemma på gräsmattan. En liten hög med aska hade hamnat på marken när jag tömde sophinken från pelletspannan.
 
När jag skulle ta den sista bilden gjorde jag det enkelt för mig. Jag lade helt enkelt min nyckelknippa på marken intill en av besinpumparna (eftersom det hunnit bli mörkt ute och där var det upplyst) på den nya Ingomacken i Timrå. 
 
Några av bildena kan även ses på Instagram.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, foto, på marken, ufo
#1 - B i r g i t t a

Tur nycklarna inte var borttappade och saknade av någon :)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Åke

Ha ha fiffigt med nycklarna 😀

Svar: :)
Per-Anders

#3 - BP

Gillar första bilden bäst för mojängrna på minner om Dr Who:s Daleks;-)

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Åsbergs Foto

Fina bilder! :) gillar att de är så färgstarka!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Kenneth

så du fuskar :)

Svar: Nja, inte är det fusk.
Per-Anders

#6 - Berit E i Kasperian

Men tänk om det verkligen ÄR ett par ufon!!
Berit E

Svar: Då har jag bildbevis.
Per-Anders

#7 - Violen på Brandholmen

Fin triss! Gillar att det är ordentlig färg på bilderna och mest gillar jag ufon. Tror att nycklarna kan användas för att starta dem.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - kalebass

Synd att det inte var fyra ufon. Tänk vilket scoop !
Världskänd och/eller bortförd av aliens...

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Freja

Snyggt trissat! Vilken lång nyckel du har, den ser spännande ut, som om den går till ett kassavalv!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Caroline

Bra trissat!
Lät lite spännande med Ufo-bilden ;)

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Spanaren

Fina ovanliga trissar/ kram

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Axart

Bra fotat!
AX

Svar: :)
Per-Anders

#13 - cissi

Jag väntar faktiskt på att tingen på först bilden ska börja blinka, sen snurra och därefter lyfta mot yttre rymden. Kul trissat!

Svar: :)
Per-Anders