Fototriss: ljus & mörker

Ljus & mörker är veckans tema hos Fototriss. Den första av mina tre bilder har jag tagit när jag lyser på mig själv med en ficklampa.
 
Den andra bilden har jag tagit på ett levande ljus i vardagsrummet.
 
Den tredje bilden har jag tagit på en banan som jag lyser på med en ficklampa. 
 
Den översta bilden har jag också lagt upp på Instagram.
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, ljus och mörker, foto, svartvitt
#1 - Violen på Brandholmen

Kreativ triss! Gillar alla bilderna men mittenbilden ger en känsla av magi så den blir min favorit!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Oliver

Riktig hitchcockstämning i din triss! Passande för årstiden. Otäckt bra!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Spanaren

Gillar din bananbild /kram

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Spanaren

Gillar din bananbild /kram

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Kenneth

skräms inte

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Berit E i Kasperian

Hehe - känns lite konstigt att jämföra dig med bananen - och dessutom konstatera att jag gillar bananen bäst. Mer smickrande belysning, kanske... :D
Fast egentligen - mittenbilden är den jag tycker allra bäst om - ett älsklingsmotiv så här års. :)

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Monica o Jacob

Ficklampsbilden blir favorit här lite mörkrets makter över den;-)

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Marja

Kreativ och fin triss! Gillar selfien. Du har riktat ficklampan precis rätt. :)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Anneli - A'la Foto

En bra tolkning som knappast kan bli tydligare! :)

Svar: :)
Per-Anders

#10 - cissi

Snygg selfie! Inte lätt att hålla både ficklampa och kamera stadigt!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Nukke

Selfie är din bäst bild ! Men ljuset är också ganska vacker bild och en klassik bild. Ha så trevlig vecka !

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Freja

Snyggt trissat! Den första ser ut som om du precis ska berätta en spökhistoria!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - kalebass

Effektfullt! Första bilden är ju riktigt halloweensk. Hoppas du hade en riktigt skrämmande god sådan...

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Veiken

Häftiga bilder! Snyggt och kreativt! :)

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Jenny

Riktigt fina trissbilder!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Christina

Fiffiga bilder! Tycker om din selfie och mittebilden är lite mystisk tills man ser vad den foreställer! Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders