Inte ett lik i garderoben, men...

Nu känns det som om sommaren gjort entré på riktigt. I helgen var det riktigt varmt och skönt, och jag njöt av att kunna vara utomhus endast iklädd t-shirt och trekvartsbyxor.
 
När sommaren brister ut på riktigt, då växer också gräset. I helgen begick jag därför även säsongspremiär med gräsklipparen - kanske en lite trist sysselsättning men ett bra tillfälle att få lite motion.
 
Men mitt under min gräsklipparupplevelse hände något väldigt oväntat. Plötsligt, mitt på gräsmattan, så... Ja, kolla in videoklippet ovan och ta del av det något omtumlande intermezzot på min villatomt.
 
 
 
#1 - Kenneth

Tittar förbi för att säga Hej och passar på att önska en trevlig helg samtidigt

Svar: Hej!
Per-Anders

#2 - Åke

Det roliga med dina filmer är att man aldrig kan gissa vad som dyker upp :) Fränt :) Kanske några från Vivansborg som blev störda av ditt motorljud ;)

Svar: Kanske nåt sånt
Per-Anders

#3 - Veiken

Hahaha! Det finns faktiskt värre saker som kan dyka upp är man minst anar det! :)

Svar: Precis.
Per-Anders

#4 - Micke

Jo...fastighetsägaren har ju lagt ut gräsklippningen på andra aktörer här så det får ske på sena eftermiddagar och på helgerna....men fint blir det.
Ha de gott :)

Svar: Inga lik i gräsmattan då?
Per-Anders