Livet känns tomt utan Agenda

 
Varje söndag brukar jag se Agenda på TV (SVT2, kl 21,15). Redan när jag kliver upp på söndagmornarna brukar jag börja längta efter att kvällen ska komma - då jag får hänge mig åt mitt söndagsmys framför TVn. 
 
Men sedan en vecka tillbaka har Agenda tagit sommaruppehåll och ska inte återkomma förrän till hösten. Det innebär att jag ska tvingas tillbringa en hel sommar utan mitt favoritprogram. Inget Agenda, alltså, på flera månader.
 
Just nu känner jag bara tomhet. 
 
Bilden ovan blev över efter gårdagens fotande till Fototriss. Den ha således inget att göra med Agenda.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Agenda, politik
#1 - Mia

Agenda... jo, ett bra program. När jag stiger upp på söndagsmorgnarna så har jag sikte på Godmorgon Världen i radions P1 kl 09.00-11.00! Idag har jag missat det, men brukar vara intressant och en bra start på lediga söndagsmorgnar! Kan det vara något som ersättning för Agenda i sommar?

Vad du än svarar på det så önskar jag dig en fin, solig och härlig sommar!

Svar: Detsamma önskar jag dig. Tack för radiotipset!
Per-Anders

#2 - Bp

Du kan ju alltid kolla VM i stället;-) Din överblivna bild är så himla bra!

Svar: Jag har faktiskt sett en match, den första mellan Brasilien och Kroatien.
Per-Anders

#3 - KajsaLisa

Saknar faktiskt också det, inget matlagningsprogram i världen kan ersätta det, hur mycket än kändisarna rör i grytan.

Svar: Håller med dig där.
Per-Anders

#4 - kalebass

Kan vara skönt ändå, att komma bort från det invanda. Ha en trevlig semester!

Svar: Tack detsamma.
Per-Anders

#5 - AnnaKK

Vilket häftigt foto!! :-D

För tillfället är det bara en och annan fotbollsmatch som är intressant vad det gäller tv-utbudet, tycker jag. Men det går oftast precis lika bra att lyssna på sportradion! De refererar bättre där!! :-)

Gla´ midsommar på dej!

Svar: Själv föredrar jag Agenda framför sport på TV.
Per-Anders

#6 - Lennart

Glad midsommar!

Svar: Tack detsamma!
Per-Anders