Fototriss: rörelse

Tre bilder på temat rörelse. Första bilden har jag tagit på mig själv när jag är i rörelse på gräsmattan, i full fart med gräsklipparen.
 
Den andra bilden har jag tagit från passagerarsidan i min bil. Det regnade. Därför är vindrutetorkarna i rörelse.
 
Tredje bilden har jag tagit i diskhon - på vatten som är i rörelse. 
 
Bilderna finns också på mitt Instagramkonto.
 
 
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, rörelse, vatten, gräsklippare, gräsklippning
#1 - Anneli - A'la Foto

Snygga och kreativa bilder! De två översta gillar jag bäst och framför allt den första! SÅ himla bra!

Ha en skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Eva Trillian

DU har verkligen jobbat på den här trissen :) T.o.m. klippt gräset för trissens skulle ;) Härligt engagerat!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Nukke

Oj så mycket rörelse i dina bilder. Dom är fina alla !

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Åke

Kalas trissat! Inget odjur som dök upp denna gång ;)

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Gunvor

Bra trissat!Jag gillar också den övre bilden mest. Härliga rörelser i den!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Micke

Bra triss detta, gillade speciellt sista bilden, vattnet i rörelse.

Kan ju bero på att jag just hällt upp diskvattnet förstås ;)

Ha en skön eftermiddag.

Svar: :)
Per-Anders

#7 - KajsaLisa

Riktig action i första bilden, sådär borde jag också göra :)

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Veiken

Häftiga rörelser. Gräsklippebilden är struntbra (vill inte skriva skit) Hahaha! :)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Kari

Bilde nr 2 var det kulaste. Tyckte best om den!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Katarina-Cinnamon

Fint trissat, nedersta bilden är ju toppen och översta en väldans fart över :-)

Svar: :)
Per-Anders

#11 - BP

Tre helt olika rörelser, där jag gillar trean bäst:-)

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Tantkalle

Gräsklipparbilden är ju kunglig!!! Vilken selfie =) Gillar diskvattnet också!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Freja

Härliga aktionbilder! Alla är bra, men gräsklipparbilden är roligast!

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Anita A

Rejält med rörelse, särskilt i första bilden där du springande? klipper gräs :), min favorit!

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Anitas Malta

Det var väldans vad du far fram med gräsklipparen. I den takten lär gräset vara färdigklippt på bara några minuter ;-) Sista bilden är suverän den också medan mittbilden är liiiite trist men fyndig !!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Kaffehörnan

Snyggt

Svar: :)
Per-Anders