Vilken tur att alla inte är som jag

 
För övrigt är min syn på golf ungefär densamma som på homosexualitet. Jag respekterar dem som utövar det och betraktar dem som lika mycket värda som andra människor. Men själv känner jag ingen som helst dragning åt vare sig det ena eller det andra. 
 
Detsamma gäller älgjakt. 
 
Jag tycker älgkött är gott men har ingen som helst längtan efter att skjuta en älg själv. Tur det finns människor som inte är som jag. Annars skulle jag aldrig få möjlighet att äta älgkött. 
 
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Golf, älgjakt, gay, homosexualitet, Barbie, Ken, jämlikhet
#1 - Bp

Ja det är tur att vi alla är olika för annars hade vi ju inte kunnat se Stenson ta hem alla priser på Idrottsgalan;-)
Håller förresten helt med dig:-)

Svar: Bra. Älgkött är gott.
Per-Anders

#2 - Kenneth

Smaken är som baken delad o tur är väl det :)

Svar: Ja, precis.
Per-Anders