När tomten jobbar dansar renarna i snön

 
Dan före dan.
 
Idag har jag tagit ut en semesterdag och är hemma och städar. Vi har den arbetsfördelningen när det är saker på gång här hemma. Jag städar och sambon lagar mat.
 
Tog en sväng till Birsta förut och gjorde några kompletterande inköp. Köer överallt. Särskilt på vägarna mellan de olika affärerna. 
 
Igår hämtade jag lite ved i skottkärran för att elda med i öppenspisen. På gräsmattan stötte jag ihop med ett gäng renar - som dansade. Ja, man ska inte förvånas över nånting längre. 
 
God Jul!
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Jul, julafton, god jul, tomten, jultomten, renar
#1 - Kenneth

det är galet med folk ute

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Mia

Underbart! God Jul till tomten och hans tomtemor!

Svar: God Jul!
Per-Anders

#3 - anneli

Hahahahahahahahaha! Det här var precis vad jag behövde, är nämligen inte på så bra humör just nu. Jobbar hela julen OCH nyår!

Svar: Själv är jag ledig. Är skönt.
Per-Anders