Hittills inga skador under julen

 
Så är julaftonen över. Allt gick bra. Innevarande dag (juldagen) har jag tillbringar intill öppenspisen med att elda upp en kubikmeter julklappspapper och kartonger som blev resultatet av gårdagens julfirande. 
 
Jag drar mig till minnes julaftonen för två år sedan. Då pajade min rakapparat precis innan julfirandet skulle börja och istället hittade jag en rakningslösning som inte blev helt lyckad. Blodvite uppstod, kan man säga. Läs om det här.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blod, rakning, julafton, julfirande, jul, god jul
#1 - Kenneth

ja man ska va försiktig med hakan :)

Svar: Just det. Hakan är bra att ha i helt skick.
Per-Anders

#2 - Micke

Glömde ju raka mig innan vi for iväg på julafton...men de trodde väl det var normalt för ingen reagerade.
Mycket skräp blir det ju efter alla paket...tror det eldades upp i den öppna spisen där också efteråt.

Men nu tar vi nyår om några dagar....ha en god fortsättning fram till dess. :)

Svar: Kanske de trodde du var jultomten.
Per-Anders

#3 - Vivishagerom - fotoblogg

Hei
Ja, det blir mye papir når alle pakkene er pakket opp. Ønsker deg en fin jul videre.

Vivi

Svar: God fortsättning önskar jag dig också.
Per-Anders

#4 - Veiken

God Fortsättning! Bra att passa på med engergiåtervinnig efter klappöppnandet! :)

Svar: Precis. Jag sparade en hel del ved på den där pappershögen.
Per-Anders

#5 - kalebass

Ja julen är över. Utan synliga skador... Nä, det var faktiskt ganska så fridfullt. Ha en god, försiktig, fortsättning!

Svar: Jag hade också en fridfull jul. Den var lugn och skön.
Per-Anders