Addicted to Avicii

 
Måste bara säga att jag gillar Aviciis nya album True väldigt mycket. På skivan blandas musikstilarna friskt; bluegrass, soul, funk, country - kryddat med ett smått hysteriskt, men oerhört medryckande, discotempo. Jag har tidigare avfärdat Aviciis musik som tramsig och konstgjord men True är något helt annat, det är musik på riktigt - väldigt bra, dessutom. 
 
Låtarna Wake me up, Hey Brother och Addicted to you tycker jag är bäst. De låtarna har fastnat rejält i min hjärna och jag kommer på mig själv med att gå omkring och nynna på dem dagarna i ända. När jag kommer hem från jobbet på kvällarna trycker jag omedelbart in min iPad i stereon och startar Sporifylistan med låtarna från True. 
 
Så är det.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Avicii
#1 - BP

Ooops. Aldrig hört talas om dom. Tack för tipset med andra ord!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - BP

Ooops. Aldrig hört talas om dom. Tack för tipset med andra ord!

Svar: Oops.
Per-Anders