Fototriss: Minne

Veckans tema hos Fototriss är minne. Tanken med det temat är att man gärna får använda arkivbilder. Jag väljer att visa tre bilder från vår semesterresa till Malta i somras. Första bilden tog jag i huvudstaden Valletta.
 
Vart på Malta jag tog den andra bilden minns jag inte riktigt. Men jag minns i alla fall att det var två körsbär och att det var sambon som höll i dem.
 
Den tredje bilden tog jag jag på den lilla ön Comino. Där fanns en liten ödla som poserade snällt för fotografering.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, foto, Malta
#1 - Beppan

Härliga semesterminnen - särskilt att plocka fram i mörka vintertider. Sådana kan man leva på länge!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - B i r g i t t a

Snygga bilder där körsbären blir min favorit :)

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Okuma

Varma trevliga bilder du visar upp :) Malta måste ha varit underbart att besöka i Medelhavet ...

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Linnéa

Fina semesterbilder. Den lilla ödlan är ju bara för söt. Själv vill jag också gärna åka till Malta. Det verkar så fint där.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Inger

Så sköna bilder!
Din första bild får mig att minnas resan till Sicilien i september. Så trånga gränder att vi fick lov att fälla in backspeglarna och bilen skrapade i längs med hela högersidan! Hu - drömde mardrömmar om det länge. Bra försäkrat hade vi, tack och lov.



Svar: :)
Per-Anders

#6 - jonna d

Vilka härliga bilder!
//jonna d

Svar: :)
Per-Anders

#7 - jeanette

Härliga minnesbilder från en ö jag gärna skulle besöka.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - KajsaLisa

Du fick ihop en snygg sammanfattning av ön i dina bilder, Stad natur och mat.

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Anneli - A'la Foto

Den sista bilden är jättefin och blir min klara favorit! :O))

Ha en skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Veiken

Oh, så roligt! Jag ska till Malta någon gång i vår! Jättefina bilder från en härlig ö!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Nukke

Oj härliga sommar minnen !!! Vackra bilder.

Svar: :)
Per-Anders

#12 - cissi

Härliga bilder! De får mej att vilja åka till Malta!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Tantkalle

Så snygga bilder och härligt trissat från Malta!

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Meta

Härligt med reseminnen som värmer i kylan
ha en fin söndag
Kram Meta

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Micke

Många minnen har man ju på sin hårddisk..brukar rensa efter ett år..de jag inte fått på papper då eller lagt ut på FB brukar hamna i papperskorgen.

Kul att ha för att njuta av i framtiden.

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Violen på Brandholmen

Fina semesterbilder, härliga att ta fram nu när vinterkylan gör sig påmind!

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Carro´s Fotografiska

Snygga bilder! Malta är ett underbart land :)

Svar: :)
Per-Anders

#18 - juanna

Fina semesterminnen - att ha kameran med förstärker minnena när bilderna plockas fram.

Svar: :)
Per-Anders

#19 - Jenny

Härliga semesterminnen! Var på Malta för många år sen (1995) och ödlorna är faktiskt något av det jag minns därifrån. :)

Svar: :)
Per-Anders

#20 - Rajson

Trevlig blandning av fina bilder. Hmm, faller nog mest för den lilla rackarn i trean!

Svar: :)
Per-Anders

#21 - Anna

Verkligen härliga färger i dina bilder =)

Svar: :)
Per-Anders

#22 - micke

fina semester bilder och minnen

Svar: :)
Per-Anders

#23 - Jah Hollis

Snygg triss av minnesbilder.

Svar: :)
Per-Anders

#24 - Tomtan

Vilken snygg fotomodell som kom där på slutet! Härlig triss!

Svar: :)
Per-Anders