Månsken över Timrå

 
Ett snabbt blogginlägg får det bli. Så mycket tid till några längre bloggutsvävningar finns inte för närvarande. Det är en intensiv period på jobbet just nu. Men så här såg det i alla fall ut härom kvällen från grannens tomt. Ett fantastiskt månsken och en ännu mer fantastiskt spegling mot vattnet. Hur tjusigt som helst. 
 
 
#1 - Mona

Magiskt på Nygatan!!

Svar: Guldmagi!
Per-Anders

#2 - BP

Vilken fantastisk bild! Den visar verkligen när "naturen" är som bäst!

Svar: ...när Timrå är som bäst.
Per-Anders

#3 - kalebass

Den speglingen går verkligen inte av för hackor. Vad är det man säger; verkligheten överträffar dikten... Glimmar som guld! Du får ta och gräva, förlåt, dyka där.

Svar: Jag ska ta håven med när jag dyker. Kanske får jag med mig lite guld upp till ytan.
Per-Anders

#4 - Erika

Åh va tjusigt!

Svar: Jajemän!
Per-Anders

#5 - KajsaLisa

Oj den speglingen var snygg, kanske dyker upp ett passande trisstema, då måste du använda den.

Svar: Ja, man vet aldrig.
Per-Anders

#6 - Lennart

Vilken härlig bild, jag gillar hur mången speglar sig i vattnet. Den blå färgen runt månen ser också härlig ut.

Svar: Speglingen i vattnet blev verkligen fin.
Per-Anders

#7 - Micke

Intensiva tider på jobbet kommer ju ibland..samma här för närvarande...man borde strypa ungjävlarna ;)
Men det går ju inte...goa är de iallafall. :)

Fantastisk bild hörru....får ge mig ut och fota i helgen känner jag..har inte hunnit med nåt sådant sista veckorna...änna dags nu.

Ha en skön helg.


Svar: Tack. Jag planerar faktiskt att ha en riktigt skön helg.
Per-Anders

#8 - AnnaKK

Åh, jag får typ höga kusten-vibbar av detta fotot!!! Så vacker utsikt, och vilken tjusig måne!!! :-D

Var på fest igårkväll och körde hemåt strax innan midnatt. Även om vi inte har nån midnattssol här nere så är det iallafall inte bäckmörkt om nätterna nu. :-)

Svar: :)
Per-Anders