Dom säger att det är över nu

I slutet av januari startade #blogg100, bloggutmaningen som gick ut på att posta ett blogginlägg om dagen i 100 dagar. Jag hängde på och nu har de 100 dagarna gått.
 
För att sammanfatta det hela kan jag säga att jag nästan lyckades i min ambition att posta minst ett blogginlägg om dagen. I praktiken innebär det att jag tyvärr inte lyckades publicera ett inlägg exakt varje dag. Några gånger blev det faktiskt några vita bloggdagar - helt enkelt därför att jag inte orkade. För övrigt är det just det som är själva grejen med mitt bloggande. Jag bloggar bara när det känns kul och när jag har lust.
 
#blogg100 är över men jag bloggar vidare - i nöd och i lust.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, #blogg100, blogg, blogging, bloggning
#1 - BP

Tycker nog att du lyckades alldeles utmärkt! Du bloggade betydligt fler gånger än innan. Ett fall framåt med andra ord.
Å självklart ska man bara blogga om/när man tycker det är kul - annars är det ingen idé.

Svar: Typ så är det.
Per-Anders

#2 - Micke

Känner man inte för det riktigt ska man nog skita i det kan jag känna...men tycker man det är kul så ska man ju satsa på det....ha en skön kväll nu Per-Anders...du é bäst ;)


Svar: Jajamän. Kvällen är skön.
Per-Anders