John Blund kom i vägen

Kvällens middag. Pasta Carbonara. Sambon instruerade mig om att, innan man börjar äta häller man lite riven ost och svartpeppar över maten. Det var jättegott. Jag blev mätt. Där någonstans kom inspirationen att skriva ett blogginlägg. Ett blogguppslag hade dykt upp i mitt huvud och jag vill få ner det på pränt. Men så blev jag trött, vilket man kan bli efter maten. "Jag vilar en stund i soffan först", tänkte jag. 
 
När jag vaknade ett par timmar senare hade jag glömt blogguppslaget. Roligare än så här blev det alltså inte idag.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om #blogg100, blogg100
#1 - BP

Men visst kommer bloggideer ganska otippade och plötsligt ibland. Fram med papper och penna, då kommer du på den igen efter powernappen;-)

Svar: Jag brukar göra så i vanliga fall men igår var jag för trött.
Per-Anders

#2 - micke

Lustigt det där ibland..kan få en blixt från klar himmel...sen regnar den bort eller försvinner i dimman på två röda.
Men så kan de va...
man borde nog ha papper o penna i fickan jämt...ha de gött.

Svar: När jag antecknar blogguppslag gör jag det oftast i mobilen.
Per-Anders