#1 - Anita - Malta

Häärliga M bilder ;-) Missen med Milken är sötast men Mannen på Malta coolast ;-)
Att det är en Motorsåg i Mitten förstår ju vem som helst ;-)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Maria

Härliga M-bilder, där den första blir min favorit!
Ha en fin sommar!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Violen på Brandholmen

Vilken fin M-triss! Katten som lapar mellanmjölk blir min favorit idag!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - KajsaLisa

M kan stå för mycket, fin triss. Men man funderar på om första bilden är arrangerad, snyggt utan att välta mjölkpaketen.

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Nilla Tankebubblor

Bra M-bilder, rätt tänkt! Ha en skön sommar!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - BP

Roliga M-bilder, speciellt den första, å det trots att jag inte är förtjust i katter.

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Micke

Bra jobbat :)

Nån gång ska jag hänga på de där utmaningarna...nån gång...!


Svar: :)
Per-Anders

#8 - Jah Hollis

Det var en bra triss med M-bilder. Den sista kan man ju även tolka som en Modell för badkläder. :-)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Veiken

Bra triss - jag tänkte genast på Mage när jag såg den sista bilden....Ursäkta. :)

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Freja

Bra trissat! Som den crazy cat lady jag är gillar jag förstås den första bilden mest!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Lena och Tommy

Härlig triss!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Linnéa

Den första va läckrast. Avundsjuk på dig som får vara på Malta!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Elisabeth

Bilden på Misse blir min favorit! Jag älskar katter! =) Men mår han verkligen bra av att dricka mjölk? De är ju laktosintoleranta...

Svar: Det var faktiskt första gången i sitt liv han drack mjölk. Han ställde upp på det bara för bildens skull.
Per-Anders

#14 - Confessions of a Shopaholic

fin triss!

kika gärna även in på min: http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2013/07/fototriss-m-som-i.html

Svar: :)
Per-Anders