Fototriss: inramad

Veckans tema hos Fototriss är inramad. Utmaningen är få till en ram när man tar bilden, inte i exempelvis Photoshop efteråt. Ovanstående bild har jag tagit genom en av länkarna i kedjan. 
 
Denna bild har jag tagit på blommorna i körsbärsträdet med bladen i trädet som inramning. 
 
Den tredje bilden i mitt bidrag denna vecka blev jag riktigt nöjd med. Tycker en blev riktigt cool. Bilden har jag tagit genom ett av lufthålen på vår grill på altanen. 
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, inramad, foto
#1 - B i r g i t t a

Kreativt tänkt :) tycker också sista bilden är cool. Den skulle nog göra sig bra i BW också :)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Mia Ahlstrand

Håller med, sista bilden är riktigt cool! Kreativiteten lönade sig verkligen :) Att ens komma på att fota genom kedja o grill, skulle jag aldrig komma på...

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Maria

WOW!!! Första och sista bilden är ju bara såååå läckra!
Snyggt trissat!
Ha en fin söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - KajsaLisa

Kreativa ramar du hittat,den sista var häftigast.
När det gäller Greenday kan jag tipsa om att dom är sevärda, såg dom på Globen efter att dom släppte 21 Century Breakdown
Kolla in den här länken, det kan finnas biljetter kvar.
http://www.bravallafestival.se/

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Jah Hollis

Visst blev det fina inramningar till alla dina trissbilder.

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Veiken

Jag håller med, den sista bilden är så cool, men kedjan är inte långt efter! :)

Svar: :)
Per-Anders

#7 - JohanT

Jag gillar kedjan bäst, men jag tycker det är en lyckad triss oavsett! Snyggt!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Linnéa

Kreativitet lönar sig alltid. En triss blev det!

Ha en bra vecka!

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Nukke

Oj vackra bilder och 3. ser ut som den våre från ett fängelse :) om man har lite fantasi...

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Bitten

Läckra bilder!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Anemonen

Bild två är min favoritbild. En varm och fint inramad triss.

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Micke

Fin bild nr tre där..både cool och vacker...av nån anledning kommer den mig osökt att tänka på flickan med svavelstickorna..ja...det var underligt.

Ha de bra

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Kaffehörnan

Vad fint de är

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Bertil

Snyggt trissat, ettan o trean super !

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Freja

Härliga inramningar! Jag gillar oxå trean bäst!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Åke

Ramar precis som Helena söker till temat, snyggt fångat!

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Anita - Malta

Gillar din bild som du tog genom en av länkarna i kedjan. Fyndigt !! Tveksamt om den slår den häftiga grillbilden ;-) Snyggt med den gröna i mitten som kontrast i din fina finurliga inramade triss.

BP skvallrade något om att du ska till Malta. Hon har koll på oss av någon anledning ;-)

Svar: :)
Per-Anders

#18 - irene

Det var fyndiga motiv. Snyggt!

Svar: :)
Per-Anders