Funktionell konst att slicka på

 
När jag härom dagen färdigställde mitt bidrag till Fototriss tog jag massor av bilder. Bland annat på en hög med sockerbitar som jag hällt sirap på. När jag fotat klart fick mitt godisarrangemang stå kvar en stund medan jag satt vid datorn och la sista handen vid bilderna.
 
Det var då vår katt kom in på scenen. Han tyckte uppenbarligen att mitt konstverk av socker och sirap smakade bra eftersom han stod där och slickade en bra stund.
 
Funktionell konst, typ.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Foto, konst, godis, katt, sirap, #blogg100, blogg100
#1 - Kenneth

Härlig bild på kissen.

Hitta hit via en annan blog efterfrågar mer män som bloggar lite roligare än bara läsa en massa mammabloggar inget ont i det men inte riktigt mitt intresse område

Svar: Precis. Den manliga bloggfronten är på G.
Per-Anders

#2 - KajsaLisa

Du ser, du fixade det, keep on the good work :)
Bara lite över tre månader kvar. Jag hade förresten ingen aning om att katter gillade sötsaker. Däremot har jag sett dom äta tulpaner.

Svar: Tulpaner är gott. Om man häller sirap över...
Per-Anders

#3 - Snejky

Hahaha, härligt foto...
Tur att du han fota klart innan missen kom dit...
Kramen

Svar: Ja, det var tur.
Per-Anders

#4 - Lennart

Då fick missen lite godis.

Svar: Jajemän. Det fick han.
Per-Anders

#5 - BP

Bra designad OCH funktionell konst skulle jag säga;-)

Svar: Precis. Så är det.
Per-Anders