Beatboxing med Walk Off The Earth

 
Här kommer mera musik med favvogruppen från Kanada - Walk Off The Earth. De har gett ut ytterligare en ny video som heter I Knew You Were Trouble och på den här låten gästas gruppen av beatboxingkillen Terry "krNfx" Im (längst till vänster). Den här låten sjunger de helt acapella och jag gillar verkligen det sköna soundet hela gänget skapar med sina röster.
 
Undrar föresten hur man uttalar Terry "krNfx" Ims smeknamn inom citattecknen. 
 
 
Tidigare blogginlägg om Walk off the Earth:
 
Läs även andra bloggares åsikter om Walk off the earth, musik, krnfx, beatboxing, #blogg100, blogg100, #blogg, blogg
#1 - Annarkia

Tack för himla fint musiktips!

Svar: Så lite så.
Per-Anders

#2 - Catta

Kanonbra!
Jag vet inte vad det är för fel för jag kan inte lägga ut youtubeklipp på min blogg.
Kunde på den gamla, men nu vet jag inte vad som hänt.
Vill ju gärna dela så här bra musik vidare.

Svar: Funkar det inte med inbäddningskoderna?
Per-Anders

#3 - Annelie Esséus

Helsköna! Tack för tipset!
Och kul att du testade baconcroketterna!

Svar: God mat och musik förgyller livet.
Per-Anders

#4 - Catta

Nu har jag kollat upp det.
Inbäddningskoderna funkar inte för mig, men det finns ytterligare delningalternativ såg jag så nu vet jag hur jag ska göra :)

Svar: Bra!
Per-Anders