Rösta på mig!

Plötsligt händer det.
 
Kanske har månen och universums övriga planeter stått i någon sorts magisk förbindelse med varandra. Vad vet jag? Men det fantastiska har faktiskt inträffat att jag kommit till finalen av Fototriss. Jättekul, tycker jag.
 
Av typ 130 inlämnade bidrag har åtta uttagits till final, och ett av dessa åtta var alltså mitt bidrag. Nu är det fritt för alla att gå in på Fototrissidan och rösta, och om du vill får du gärna rösta på mitt bidrag. Röstningssidan hittar du här.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om #blogg100, blogg100, foto, Fototriss
#1 - Mimmione

Stort grattis, självklart röstar jag på dig!

Svar: Tack tack.
Per-Anders

#2 - BP

Stort GRATTIS! Den finalplatsen var du väl värd. Ska lägga min röst på dig!

Svar: Tackar!
Per-Anders

#3 - Lisbeth

Kul, Per-Anders! Hoppas du kommer på prisplats!! Jag röstade på dig, naturligtvis ;)

Svar: Tack för det!
Per-Anders

#4 - Mia

Inte för att jag riktigt vet vad det här handlar om, men jag är övertygad om att du är värd det. Dina tankar och foton är ibland tankeväckande och många gånger får de åtminstone mig att dra på munnen eller skratta högt... :-)

Svar: Kul att du tycker det!
Per-Anders

#5 - Catta

Röstat såklart!
Lycka till. Riktigt bra bilder. Jag skulle vilja kunna klona mig själv när det är städdagar :)

Svar: Det skulle onekligen vara praktiskt att kunna göra det irl.
Per-Anders

#6 - Veiken

Jättekul! Grattis! Går in och röstar! :)

Svar: Tack!
Per-Anders

#7 - Micke

Jo..du är en duktig fotograf..ska gå in och kolla omedelbart.

Ha så gott

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Micke

Röstning utförd..lycka till :)

Svar: Tack!
Per-Anders