Stressade renar gjorde tomtens landning dramatisk

 
Jag kan förstå att det inte alla gånger är så lätt att vara tomte. Det är väl en sak att resa omkring med ett gäng flygande renar som drar en stor kälke fylld med julklappar. Men i tomtens arbetsuppgifter ingår ju även att, i diverse små och stora orter, landa med det där otympliga ekipaget. Det kan säkert vara lite trixigt ibland.
 
Förresten, idag såg jag faktiskt när tomten försökte landa på torget i Timrå. Det gick sådär. Renarna verkade lite stressade och det kändes nästan som om tomten inte riktigt hade koll på läget. Nåväl, så länge glöggen är varm så ordnar sig nog det hela.
 
God Jul!
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om God Jul, Jultomten, jul, tomten, renar, Timrå, Sundsvall
#1 - Tony

God Jul

Svar: God Jul!
Per-Anders

#2 - Anita - Malta

Haha.. Tur att man inte är tomte ;-) Nu fick jag mig ett gott skratt precis när datorn skulle stängas av för kvällen ;-) Tack för det Per-Anders och så önskar jag dig en riktigt GOD JUL !!!

Svar: God Jul!
Per-Anders

#3 - anneli

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Underbart!

Svar: Ha ha ha.
Per-Anders

#4 - KajsaLisa

ha ha, du börjar komma i klass med Terry Gilliam, God Jul.

Svar: Tack! Att bli jämförd med Monty Pythons animatör är inte dåligt. God Jul!
Per-Anders

#5 - Mia

Jag önskar dig en riktig GOD JUL!

Svar: Önskar dig detsamma!
Per-Anders

#6 - Lennart

God Jul!

Svar: God Jul!
Per-Anders

#7 - Åke

Ha ha ha :) :) God Jul Anders och tur att någon tar ansvar för sandningen ;)

Svar: Atta sanda verkar vara enda sättet att få stopp på tomten.
Per-Anders

#8 - Micke

God fortsättning på Julen :)

Svar: Detsamma!
Per-Anders

#9 - Kenneth

God fortsättning

Svar: Tack detsamma.
Per-Anders

#10 - Veiken

Den käre tomten får nog ta ett nytt slädekörkort till nästa år! ;) Hahaha! ..... God Fortsättning!

Svar: Tack detsamma!
Per-Anders