Nån dag kommer det att hända. I garaget.

 
Den här veckan har vi bott i vårt hus i åtta år. Jag minns diskussionen vi hade om garaget (med plats för en bil) när vi nyss hade flyttat hit. Jag tyckte att det var min bil som skulle få stå i garaget (jag hade ju faktiskt en Volvo) medan sambon tyckte att det var hennes bil som skulle få stå där (det tyckte hon trots att hon inte hade någon Volvo). 
 
Fast ganska snart blev den diskussionen, så att säga, irrelevant. Från och med vecken efter att vi flyttade in, och än idag, så tänker nog ingen av oss ens tanken på att att försöka få in en bil i garaget. Det är nog besvärligt att få in en person där. Mig, till exempel. När jag ska hämta något längst inne i garaget. 
 
Jag måste verkligen ta mig i kragen och städa garaget ordentligt. Nån dag...
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Garaget, ostädat
#1 - Mia

Jag har garage, men där har jag en bil och däck... Litet skräp finns också, om sanningen ska fram... :-)

Mitt förråd är så där knökafullt. Det är inte kul, man vet inte riktigt vad man ska börja med. Lätt att stänga dörren och låsa igen. Men trots allt, i sommar/höst har det blivit en del röjning i alla fall...

Önskar dig lycka till i ditt röjande... när lusten faller på... :-)

Svar: Tack för det!
Per-Anders

#2 - Lennart

Så där skulle jag aldrig kunna ha det. Så fort jag känner att det är för mycket saker i ett förråd t ex så sätter jag igång att röja. Jag tycker inte alls om att ha saker liggandes och skräpa i onödan.

Svar: Du har en bra egenskap i sammanhanget.
Per-Anders

#3 - Kenneth

Godmorgon och hoppas du får en bra vecka

Svar: Tack detsamma.
Per-Anders

#4 - BP

Hahaha! Jag tror att 99 procent av alla villaägare med garage har det precis som du:-)))))
Å Volvo är ju tålig, den kan gott stå utanför;-)

Svar: Jag tror också att det är ganska vanligt.
Per-Anders