Hemma igen

Hemma igen efter en helg i Göteborg. Företaget jag jobbar hos hade en monter på Eurohorsmässan där jag hjälpte till med diverse fotograferingsuppdrag. 

I Göteborg är folk glada och trevliga.  Alla man möter i den staden verkar ha en obekymrad och positiv attityd till det mesta. Om det är taxichaufförer, hotellpersonal eller folk man möter på Kungsportsavenyn spelar ingen roll. Alla ler stort och säger "De ordnar vi". 

Nu är det sen söndagskväll och jag är trött. Godnatt!
 
Bilden ovan: I Göteborg upptäckte jag att Gothia Towershotellet är på väg att byggas ut med ytterligare ett torn. Ingen ekonomisk kris där inte...
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Göteborg, blogg100, #blogg100
#1 - Lotta

Göteborg får tummen upp för sitt trevliga bemötande :-)

Svar: Jajemän.
Per-Anders

#2 - BP

Visst dom "bäst i väst". Gillar också göteborgarna, de är alltid trevliga och tillmötesgående. Inte så snorkiga som nollåttorna;-)

Svar: Fast det finns även trevliga stockholmare. Jag har träffat flera stycken.
Per-Anders