Instagram så in i vassen


Ibland brukar jag roa mig med att lägga upp bilder på Instagram (via iPhoneappen med samma namn). Härom dagen lade jag upp bilden ovan som jag fotade vid Sticksjön i Sundsvallsförorten Granloholm. Det har blivit väldigt mycket vass i sjön och bilden visar några av alla vasstrån.

Man kan även kolla på Instagrambilder via webben. De bilder jag lagt upp kan man kolla in via följande länk: http://statigr.am/perandersfication


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,
#1 - Beate

Cool bild! Men inramingen - vad är poängen liksom. Bilden är ju suveränt bra, så varför den konstiga ramen?!

#2 - Marina

Fin bild!

#3 - Peranders

Beate: Vadå konstig ram..? Den är ju cool! iPhone, app, Instagram. Typ. Det är poängen.



Marina: Tack!

#4 - KajsaLisa

Av vinkeln att döma så verkar vassfotande vara en rätt blöt sysselsättning :) Kul bild.