Spotifylista med minnesvärda godingar



Blev inspirerad av Selma i Frunatmakens blogg att prova att lägga upp en spellista från Spotify i bloggen. Här ovan kan man alltså kolla in en av mina spellistor som jag kallat Halvgamla godingar. Listan består av en samling låtar som jag tycker är lagom gamla och lagom bra.

Jag är inte säker på om man måste ha Spotify installerad på sin dator för att kunna se listan och lyssna på låtarna. Kanske är det så. Om man skrollar på listan så kan man se fler än de översta åtta låtarna.

Coolt, va?


Läs även andra bloggares åsikter om ,
#1 - Micke

Listan kan man nog se...men att lyssna måste man ha det installerat för att kunna.

Spotify é riktigt bra tycker jag, man hittar allt möjligt som man kanske aldrig hittat annars.



#2 - Beate

Ooooops, känner inte igen en enda låt...

#3 - Selma

Det är hur coolt som helst. Den ska jag lyssna på när morgonen nått lite längre och folket inte sover så förbaskat.

#4 - KajsaLisa

Har inte Spotify, men botaniserat bland farsans vinyler. Nothing gonna stop us now minns jag från MTV men favoriten är nog T Rex.

Eftersom vi pratar gammalt och du lagt Robert Palmer överst skickar jag med den här galna videon.

Men bäst är Motley Crue parodin blandat mer Whitesnakes Here I go againvideon.

http://www.youtube.com/watch?v=K38xNqZvBJI

Glöm inte att lyssna på den underbara texten. "She was gonna be an actress she was gonna be a star she was gonna shake her ass on the hood of Whitesnakes car :)

http://www.youtube.com/watch?v=WyF8RHM1OCg