Nyförlovade i fjällen

Jag befinner mig just nu i Sälen i Dalarna. Med mig har jag sambon, min son, sambons tre barn och en uppsättning pojk- och flickvänner som våra respektive barn berikat vår familj med.

Totalt är vi nio personer i stugan vi hyrt.

Under veckan har vi åkt skidor, ätit gott (både hemlagat i stugan och på restaurang) och njutit av det härliga vädret. En tur till Trysil i Norge har det också blivit.

 

Dessutom så har sambon och jag förlovat oss. Det tog drygt tio år att komma till skott men nu är det gjort.

 

Och det känns väldigt bra.

 

Bilden ovan har jag tagit idag nedanför Hundfjället. Solen sken från en klarblå himmel och där var massor av skidturister som njöt av det varma vädret.

#1 - Märta

Stort grattis till er!! :)

#2 - Beate

Stort GRATTIS till förlovningen. Så himla kul!!! När ska ni gifta er då;-)

#3 - Annelie Esséus

Men GRATTIS! Vad roligt!♥

#4 - Zarah

Jag instämmer i GRATTIS-kören... en stilla undran... är det din käresta som har sett till att det blev gjort!? Det är ju skottår i år... :-)

#5 - Lennart

Åh, Hundfjället. Dit var jag många gånger under åren och åkte skidor då jag var i 20-årsåldern. Härliga backar. Funderar ofta på att köpa mig en slalomutrustning och börja åka igen, men det blir aldrig av. Tror att jag jobbar för mycket och så åker jag så ofta till Tyskland att jag får ingen tid över för andra resor. Du, Grattis säger jag också.

#6 - Micke

Stort grattis Per-Anders...!



Var iväg till våra egna fjäll när jag var 13...funkade dåligt...svänga höger för att undvika träden i skogen gick bra...vänster var värre :(



Men jag överlevde!



....än en gång: Grattis :)

#7 - AnnaKK

Stort GRATTIS till förlovningen, vad KUL att det äntligen blev av! :-)



Nu väntar vi bara på bröllopet också - det blir väl i sommar, då´rå!? Man måste smida medans järnet är varmt, ju!! :-D



Ser ut att ha varit precis rätt vecka att tillbringa (i en solstol) i fjällen! My-y-y-ys!!



#8 - Johanna

Ännu en gång grattis till eran förlovning :)

Och sen vill jag passa på att tacka för dom trevliga dagarna i Sälen och den goda maten :) Tack för att jag fick följa med och tack för allt :)